Kyiv City State
Administration
Kyiv
Investment
Agency
X
НАЗВА ОБ’ЄКТУ ІНВЕСТУВАННЯ
Реконструкція з надбудовою станції київського метрополітену «Лівобережна» та будівництвом критого мостового переходу з вбудованими приміщеннями громадського призначення
КОНЦЕПЦІЯ ПРОЕКТУ
Створення критого мостового переходу зі станції метро “Лівобережна” у північно-західному напрямку.
Організація надання супутніх послуг громадського призначення для пасажирів Київського метрополітену.
Реновація станції та оптимізація пасажиропотоку.
Створення нових робочих місць.
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ
Площа ділянки забудови – 2,17 га;
Загальна площа – 22 781 кв.м.;
Корисна площа – 16 088 кв.м.
УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТА
За рахунок коштів інвестора здійснення реконструкція з надбудовою станції Київського метрополітену «Лівобережна» та будівництво критого мостового переходу;
Інвестор набуває право власності на частину вбудованих приміщень громадського призначення (за виключенням приміщень необхідних для функціонування станції метрополітену);
Інші інвестиційні зобов’язання визначатимуться в порядку передбаченому чинним законодавством України.
ПОТОЧНИЙ СТАН ПРОЕКТУ
Отримано позитивні висновки:
Департамент містобудування та архітектури ВО КМР (КМДА) від 13.01.2015 р.
Департамент комунальної власності ВО КМР (КМДА) від 19.01.2015 р.
Департамент земельних ресурсів ВО КМР (КМДА) від 23.01.2015 р.
Передпроектні пропозиції розробляються КП «Київське інвестиційне агентство» (завершено розробку графічної частини).
ОПИС ПОТОЧНОГО СТАНУ СТАНЦІЇ МЕТРО «ЛІВОБЕРЕЖНА»
Розташована – на Святошинсько-Броварській лінії між станціями Гідропарк” і “Дарниця”;
Відкрита – 5 листопада 1965 року (9-а станція Київського мертрополітену);
Пасажиропотік – 54,0 тисячі чоловік;
Працює на вхід – 05:32-0:06;
Вихід у місто – через два наземні вестибюлі до вулиць Марини Раскової та Раїси Окіпної біля готелю “Турист”;
Конструкція – надземна естакадна острівного типу.
НЕДОЛІКИ СТАНЦІЇ
Не зручне пішохідне сполучення з прилеглими об’єктами соціального призначення північно-західного напрямку;
Планувальні рішення станції та пішохідна схема не відповідають сучасним потребам.